Dit is de gratis Buddy app. Deze geeft jouw inwoner een duidelijk maandbudget. Zo krijgt jouw inwoner meer grip op zijn geld. Handig: de app splitst vaste lasten en vrij te besteden geld. Zo ziet de gebruiker direct wat hij/zij nog kan uitgeven.
Buddy en Gezondverzekerd.nl werken samen met banken die aan onze veiligheidsvoorwaarden voldoen.
Buddy en Gezondverzekerd.nl werken samen met banken die aan onze veiligheidsvoorwaarden voldoen.
1. E-mail bevestiging
Je ontvangt binnen enkele dagen (maar meestal binnen 1 werkdag) een bevestiging per e-mail met jouw energiecontract.
2. Wij zeggen je huidige contract op
3. Meterstanden doorgeven
Je ontvangt (zonder slimme meter) een uitnodiging om je meterstanden door te geven. Je huidige leverancier stuurt je de eindafrekening.4. Eerste betaling
Jouw geldzaken is een samenwerking met Buddy Payment. Zij helpen mensen al langere tijd om hun geldzaken inzichtelijk te maken en om schulden te voorkomen.
Nee, je stroom en/of gas wordt niet afgesloten als je overstapt naar een nieuwe energieleverancier. Het overstappen naar een
andere/nieuwe energieleverancier is alleen een administratieve handeling.
Nee, het opzeggen van het contract bij je huidige energieleverancier regelt je nieuwe energieleverancier voor jou. Vervolgens stuurt je oude leverancier binnen twee maanden de eindnota.
De overstap van je huidige naar een nieuwe energieleverancier gebeurt in vier stappen:
Als je via Gezondverzekerd.nl overstapt naar een nieuwe energieleverancier, ontvang je hiervan per post of email een bevestiging. Vanaf dat moment heb je veertien dagen (wettelijke) bedenktijd. Je kunt in deze periode van de overstap afzien, door deze te annuleren bij de nieuwe energieleverancier. Je annuleert de overstap door het daarvoor bestemde telefoonnummer te bellen. Dat vind je terug in de bevestiging.
Gezondverzekerd.nl
Dokter van Deenweg 162
8025 BM Zwolle
Informatie
Contact
© Copyright Gezondverzekerd.nl - Alle rechten voorbehouden | Privacyverklaring | Cookieverklaring | Disclaimer